بارسا نیوز

Code Center

آخرين اخبار
تبليغات
تبليغات
حمايت از ما : با شركت در گوگل پلاس سايت ، علاوه بر حمايت از بارسا نيوز ، ما را در گوگل محبوب كنيد !
دسترسي اسان
خانه تماس با ما تبليغات ورود به اکانت کاربري عضويت در سايت
تصوير منتخب هفته
بازي بعدي

جدول لاليگا

لوگو وب

اطلاعات دروازه بانان
موضوعات
آرشيو مطالب
نويسندگان
حمايت ميکنيم



Code Center

تبليغات لينکي شما در اين مکان
نويسنده : سینا...مدیر
تاريخ : 17:44
بازديد از اين پست : 283

لیگ قهرمانان اروپا از امشب در حالی آغاز میشود که مطابق روال سال های گذشته رقابت میان لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا و رونالدو از سر گرفته خواهد شد .

بدون شک رسیدن به عنوان بهترین گلزن رقابت های اروپایی که در حال حاضر از آن رائول گونزالس اسپانیایی است در دسترس ترین رکورد برای این دو محسوب میشود .

لیونل مسی و بهترین آمار گلزنی در چمپیونزلیگ

لیونل مسی با 67 گل زده در این رقابت ها و رونالدو با 68 گل زده به ترتیب اختلافی چهار و سه گله با رکورد 71 گل زده رائول فاصله دارند . زلاتان ابراهیمویچ نیز با 42 گل زده در تعقیب آنهاست که البته فاصله زیادی با این دو دارد . لیونل مسی از فصل 2009-2008 توانست برای 4 سال پیاپی به عنوان آقای گل این رقابت ها دست یابد و البته فصل گذشته رونالدو این عنوان را تصاحب کرد عنوانی که با زدن 17 گل توانست رکورد ستاره آرژانتینی را بهبود ببخشد . همچنین مسی  توانسته است 4 بار در این رقابتها هت تریک کند که خود رکوردی برای وی محسوب میشود . رقابت این دو در شروع فصل گذشته با هت تریک رونالدو در برابر گالاتاسارای و هت تریک مسی در برابر آژاکس شروع شد .

اما نکته دیگری که قابل ذکر است رکورد گلزنی خوب مسی در این رقابت هاست . وی توانسته است در 86 بازی 67 گل به ثمر برساند و از این لحاظ با میانگین 0.77 گل در هر بازی از رونالدو با 0.64 و رائول با 0.49 پیشی بگیرد . رائولی که 71 گل را در 144 بازی به ثبت رساند .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها‌ : <-PostTags-> ،

مبدل قالب ميهن بلاگ به بلاگفامبدل قالب بلاگفا به ميهن بلاگ

درباره بارسانيوز

بارسانيوز تلاش دارد پنجره‌اي باشد به تمامي وقايع مهم تيم فوتبال بارسلونا براي دوستداران اين تيم محبوب . تلاش تمامي گردانندگان هواداران بارسلونا ارائه جديدترين اخبار پيرامون باشگاه بارسلونا ميباشد .باشد که با حمايت هواداران به اين مهم دست پيدا کنيم . هرگز حتي لحظه اي فکر نکرده ايم که «بارسلونا فراتر از يک باشگاه » يک شعار است . اين يک هدف است و ما به آن ايمان داريم .

پیغام مدیر
با سلام خدمت تمام بارسایی های عزیز که از وب ما یعنی بارسا نیوز دیدن میکنند.امیدواریم در این وب لحظات خوبی را سپری نموده و از مطالب بهره ببرید.لطفا نظر یادتون نره.
با تشکر « تیم مدیریتی بارسا نیوز »